14 Mart 2018 Çarşamba

Metin2 Hızlı Level Kasma Taktikleri

  Hiç yorum yok
Bu Konumuzda Farklı Bir Kasılma Taktikleri Sunucağız.
Oyuna Yeni Başladınız Ne İteminiz Var Nede Arkadaşınıız Köydeki Zırhcı dan Ve Silahcıdan Silah Alara kKöpekleri Kasmya Başlıyalım Hızlı Bir Şekilde  10 Lvl Oldukdan Sonra Topladıgımız Yanglar İle Beraber Zırhlarımıza + 6 Kadar Basalım Gidelim 2.köye Ordada Hızlı Bir Şekilde 35 Lvl Oldukdan Sonra Köye İnelim.Köyde Kendimize Yardım Sever Bri Lonca Arıyalım Muhabbet Kuralım Arkadaş Bulaçagınız Kişi Kendi Levelinizden Yüksek Olsun O İnsanlarla Biraz Vakit Gecirin Dost Olun Ve Ertesi Günü Çok Zorlanıyorum Kasılmaıyorum Diyerekden Yardım İsteyin Ve 2.kata Çıkın Arkadaşınız Saglam İse 2 Saate 60 Level oldunuz.60 lvl olabilmek İçin Günlerinizi Vermekdense Bu Yöntem Daha İyidir Hem Arkaşınız Olmakta Hem Yardımcı Olmaktalardır..
65 Lvl Kadar Arkadaşınız Kasabilir Fakat 65 den Sonra Az exp geleçegi için kendiniz Kasılın.
aynı Yöntemi Sürgünde de Deneyebilirsiniz Fakat Sürgünde Bir Sura Yada 110 lvl bir bedensel size yardımcı olabilir.seri .Bunlara Gerek Yok Diyorsanız Sürgünde Kasılma Konumuzu Okuyun Orda Sürgünde İşe Yarayan Dayanıklık Efsunları Yazmaktadır.
Her Mapın Efsunu Bulunmaktadır Fakat Bu Biraz Pahalı Olabilir O Yüzden Kasılcağınız Zaman Ya Kostümlerin Çıkmasını Bekleyin Yada Yardım Alın Kostümlere Marketteki Bulunan Efsunlardan Atarak Dayanıklık Efsunları İle Hızlı Ve Seri Level Kasılabiliriz.Ve Kimseyede Muhtaş Kalmamışda Olursunuz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger Eklentileri