6 Mayıs 2018 Pazar

Farm Mt2 İndir Kaydol

  Hiç yorum yok
Farm Mt2 Tanıtıma Geçmeden Önçe Abi Bu Oyuna Hiç Başlamayın Yazacaklarımı İyi Okuyun.Bu Şahıs Domaini Metin2.Farm Olarak Almış Bu Bikerem Yasak Gameforge Dava Acacak Ve Bu Domain Yani Site Kapanacak Örneği metin2.tc Sitesinde Gördünüz.Gameforge Telif Bildirini ıCANN na Yapar Icann Bakar Site İçeriği Eşleşiyorsa Bu Alan Adını Gameforgeye Verir. Hangi Ülkede Hangi Milletde Hangi Alan Adını Alırsanız Alın Veya Olun Bu Yasaktır.İsim Hakkı Tescilli Marka Olduğu İçin Açamazsınız.Metin2.tc Bu Yüzden Kapanmıştır. Server Sahibi 2.Site Adresi Alamanı Tavsiye Ederim.
Bu Belki Yarın Belkide 1 Sene Sonra Kesin Olaçaktır.Yeni Olduğu İçin Gameforge Yakında Farkına Varır.
Geçelim Özeliklere Tanıtıma 
Bu Arkadaşı Bir Kere Nesne Marketi Hemen Açmadığı İçin Teprik Etmek İstiyorum Artık Bu Bir Taktik Olsada Yinede Günümüzde Sadece Parayı Düşünenler Emeğe Saygısızlık Yapmakta Bu Arkadaşımız Yapmamış. Serveri Yani Açmasına Olmasına Rağmen
Abi En Çok Anlamadığım Olay Şudur Emek Diyorsunuz Fakat 10 Saate 105 Level Oluyorlar.Bari O Emek Lafını Ordan Alın Kolay Yazın.3 Kuruş Fazladan Kazanmak İçin Yalan Söylemeye Gerek Yok
Dikkat Ettiğim Nokta Dolunay Kılıcı Markette Yok :d Bu Gerçekten Güzel Ve Marka İtemleri Markete Ekli Eğer Kapanmazsa Uzun Soluklu Oynarım Bunlar Bilinçli Ve Düşünerek Yapılmış Piyasada Göremeyeçeğiniz Püf Noktalar Arkadaşlar  
Bu Metin2 Farm Pvp Serverin Sahibini Ayakta Alkışlamak İstiyorum Çünki Şu Resme Bir Bakarmısınız.Adam Gerçekleri Yazmış Şahsen Ben Paraya Odaklı Açsaydım Oraya Onu Yazmazdım.Para İçin Damardan Yazı Yazıp Etkilemek İçinde Yazmazdım.Çünki Burda Genç Kardeşlerimizi Hem Uyarıyor Alın Şu Resme Bir Bakın Gerçekten Teprik Ediyorum
Efsun Oranları Normal Tr Tarzı Hp Oranı 3k Olsaymış İyi Olurmuş Ws İçin Daha Zevkli Çekişmeli Olur. O Yüzden 
Büyülü Orman Ve Jotun Reyiz Var Sırf Jotunu Kesmek İçin Level Kasasım Geliyor. :) Tr de Malum Son Günçelemelerde Jotunu İyiçe Zorlaştırdılar.Zevk Alamıyoruz.Ayar Oldum.
Diğer Özelikler Daha Önçe Gördügümüz Özelikler  Fakat Bireysel Olarak Oynayabileçeğiniz Özelikler Ekli.
Farm metin2 farm mt2 kayıt olmak ve indirmek için tıklayınız.
Normalde Sert Eleştiririm Fakat Bu Server Sahibi Farkındalık Yapmış Bundan Dolayı Tebrik Ederim
Bu Servera 10 Üzerinden 7 Veririm Bilirsiniz ımdb 7 Üzeri Filmler İzlenir Bende Diyorumki Hiç Yokdan Bir Bakın Derim

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger Eklentileri