6 Mayıs 2018 Pazar

Saruhan Mt2 İndir Kaydol

  Hiç yorum yok
Saruhan Mt2 Hakkında Biraz Konuşalım.Oyun Emek Zor Diye Başlangıç Yapıyorlar Nitekim Oyun Acıldıkdan 15 Saat Sonra 105 Level Kasılıyorlar.Oyuna Kuran Kişiye 2 Çift Lafım Var Bari Zor Emek Deyip İnsanları Lütfen Kandırmayalım Neyse Geçelim Tanıtıma
Saruhan Mt2 Emekden Ziyade Ws Lik Bir Pvp Server Olmuş Her Ne Kadar Emek Densede Göründüğü Gibi Değil.
Diğer Metin2 Serverlarından Tek Farkı Efsun Oranlarına Bir Farklılık Getirmişler .
Max Hp3k Olması Bence Güzel Olmuş Fakat Eğer Önümüzdeki Günlerde Farm Mapları Eklenirse Ben Devam Ederim Çünki İnsanlar Artık Acılıp Kapanan Pvp Serverlardan Bıkmış Durumda.
Eğerki Farmlık Bir Metin2 Pvp Acıcaksınız Bireysel Oyuncuların Tek Başına Boss Kesebileçeği Oranlar Koymalısınız.Saruhan Mt2 Buna Benzer Düşünmüş Fakat Farm Mapların Çok Olması Lazımki Oyuncular Sıkınmasın Eğlenebilsin.
Profosyonel Emek Server Yazmışsın Bi Kere O Dolunay Kılıcı Markette Satılmamalı Profosyonel Emek Tr Nin Birebir Aynısı Demek Sadece Oranların Farklı Olması Demektedir.
Saruhan Mt2 Ye Kayıt Olmak  İstiyorsanız Şu Linke Tıklayınız.
Resimlerde Ekliyorum Göz Atarsınız



Bu Pvp Servera Ben 10 Üzerinden 6 Veriyorum
Ayrıca Hızlı User Kaybına Uğrayacağını Düşünüyorum Eğerki Oyunculara Yön Verilmesse.

Birde Şunu Anlamıyorum Abi Sene Olmuş 2018 Bazı Kesimler Halen 99 Level Olsun Diye Yırtınıyor Kardeşim 99 Level Oynuyacaksan Git Tr ye 15 Günde Çok Rahat 99 Olursun.
Öyle Uçuk 5/5 Efsun Oranlarıda Yok Nadir.Açbir Lycan Hem Egonu Tatmin Et Hem Eğlen Hangi Pvp Serverına Başlarsanız Başlayın 99 Levele Kadar En Fazla 10 Saatinizi Alır.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger Eklentileri